شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
اخبار
1403/01/07
تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان/بازدیدهای روزانه تا پایداری آب مناطق سیل زده استمرار دارد
مدیر مرکز پایش و نظارت بر بهداشت شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: تا پایداری وضعیت آب مناطق سیل زده بازدیدهای مشترک روزانه آبفا و مرکز بهداشت ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "محمدرضا میربلوچزهی" در جلسه بررسی آخرین وضعیت آب مناطق سیل زده در دوم فروردین‌ماه، که با حضور رییس دانشکده علوم پزشکی چابهار برگزار شد بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب به منظور بهبود ارائه خدمات آبرسانی به مردم پروژه‌ها و طرح‌های مهمی را اجرا و در دست اجرا دارد.
وی با اشاره به یکی از این طرح‌ها تصریح کرد: احداث تصفیه‌خانه مجتمع آبرسانی پیرسهراب که در مراحل نهایی ساخت قرار دارد نقش به سزایی در تامین کیفیت آب روستاهای تحت پوشش سد زیردان در شهرستان چابهار، دشتیاری و قصرقند خواهد داشت.
وی، ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده در طول سیل و پس از آن بر استمرار همکاری‌ها و بازدیدهای روزانه تیم‌های بهداشتی مرکز بهداشت و آبفا از وضعیت کیفی آب تأکید کرد.
 
 
 
 
تعداد بازدید:
200
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal